زاپ لامپ های کشنده ی ات

پشه ها، بعد از مگس جزو آزاردهنده ترین ه ها محسوب می شوند که نه تنها پروازشان دور سر آدم اذیت کننده است، بلکه نیش هم می زنند و جای نیش و خارش های پس از آن هم مصیبتی خواهد بود.از همین رو، مردم به دنبال راه های مختلف برای دور کردن این ات هستند. زاپ لامپ های LED مخصوص کشتن ات و پشه ها  علاوه بر داشتن نور پرقدرت ال ای دی  دارای نور آبی برای جذب ات بوده و سپس کشتن آنها در حین تماس با لامپ می باشد.

زاپ لامپهای ه کش بر خلاف سایر ه کش ها فاقد هرگونه مواد شیمیایی بوده و هیچ گونه آسیبی به سلامتی انسان وارد نمیکند همچنین فاقد اثرات مخرب زیست محیطی می باشد.تفاوت دیگر در این است که سایر ه کش های شیمیایی را برای دور نگه داشتن و دفع ات بکار میبرند اما این زاپ لامپها برای جذب و کشتن ات میباشد.بنابراین شما میتوانید با خیال آسوده بدون نگرانی از ورود مجدد ات و نیش آنها شب را سپری کنید.


لامپ های زاپ دار به راحتی به سرپیچ های لامپ شما سازگار بوده و با پیچاندن وصل میشود.با دو مرحله که میتوان چراغ LED و ه کش را همزمان روشن کرد و یا فقط ه کش روشن باشد و چراغ ال ای دی را خاموش کنید.لامپ را درون سرپیچ بسته و کلید برق را روشن کنید ،ه کش و لامپ LED همزمان روشن میشود.یک مرتبه که کلید را خاموش و مجددا سریع روشن کنید فقط ه کش همراه با نور ابی کم رنگ روشن میشود.


ه کش زاپ ال ای دی از طریق برق و شوک الکتریکی به ات انها را میکشد و دارای خازن جهت ذخیره برق به مدت چندین ثانیه میباشد لذا در صورتی که ه کش به برق متصل است و یا ان را خاموش کرده اید و از برق در امده به مدت 1 دقیقه هرگز به المنت ان دست نزنید و دور از دسترس اطفال نگه دارید



برای پس از کلیک روی دکمه کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 25,000  تومان  پستی


زاپ لامپ های کشنده ی ات

پشه ها، بعد از مگس جزو آزاردهنده ترین ه ها محسوب می شوند که نه تنها پروازشان دور سر آدم اذیت کننده است، بلکه نیش هم می زنند و جای نیش و خارش های پس از آن هم مصیبتی خواهد بود.از همین رو، مردم به دنبال راه های مختلف برای دور کردن این ات هستند.این زاپ لامپ های LED لامپ های مخصوص کشتن ات و پشه ها می باشند و علاوه بر داشتن نور پرقدرت ال ای دی  دارای نور آبی برای جذب ات بوده و سپس کشتن آنها در حین تماس با لامپ می باشد.

 

این زاپ لامپهای ه کش بر خلاف سایر ه کش ها فاقد هرگونه مواد شیمیایی بوده و هیچ گونه آسیبی به سلامتی انسان وارد نمیکند همچنین فاقد اثرات مخرب زیست محیطی می باشد.تفاوت دیگر در این است که سایر ه کش های شیمیایی را برای دور نگه داشتن و دفع ات بکار میبرند اما این زاپ لامپها برای جذب و کشتن ات میباشد.بنابراین شما میتوانید با خیال آسوده بدون نگرانی از ورود مجدد ات و نیش آنها شب را سپری کنید.

 

لامپ های زاپ دار به راحتی به سرپیچ های لامپ شما سازگار بوده و با پیچاندن وصل میشود.با دو مرحله که میتوان چراغ LED و ه کش را همزمان روشن کرد و یا فقط ه کش روشن باشد و چراغ ال ای دی را خاموش کنید.لامپ را درون سرپیچ بسته و کلید برق را روشن کنید ،ه کش و لامپ LED همزمان روشن میشود.یک مرتبه که کلید را خاموش و مجددا سریع روشن کنید فقط ه کش همراه با نور ابی کم رنگ روشن میشود.

 

قابلیت استفاده به عنوان چراغ خواب

مناسب برای باغ ، اطراف استخر با آبهای راکد ،ویلا، اپارتمان و گاههای مختلف بخصوص گاه حیوانات خانگی و .

دارای قدرت کشتن ات بزرگ تر از پشه نظیر مگس

دارای چراغ ال ای دی کم مصرف 15 واتی مهتابی

تمیز کردن آسان  پس از سرد شدن لامپ با قلم مویی

 

 

توجه:

این ه کش از طریق برق و شوک الکتریکی به ات انها را میکشد و دارای خازن جهت ذخیره برق به مدت چندین ثانیه میباشد لذا در صورتی که ه کش به برق متصل است و یا ان را خاموش کرده اید و از برق در امده به مدت 1 دقیقه هرگز به المنت ان دست نزنید و دور از دسترس اطفال نگه دارید


قیمت این محصول 25000 تومان



قیمت : 25,000  تومان
 پستی

 


گاه اینترنتی لاوان شاپ ه ,ات ,لامپ ,روشن ,کشتن ,خاموش ,کشتن ات ,روشن میشود ,همزمان روشن ,روشن کنید ,سایر ه ,چندین ثانیه میباشد ,ات میباشد بنابراین ,کشتن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه تخصصی محصولات ارگانیک اکسیر مرجع بازی های ویدیویی اینجا همه چی هست دانلودستان ostadan121 کسب درامد از اینترنت آتش عشق فروشگاه خرید دارو گیاهی ????《غزلستان 》سروده های علی معصومی ????