ظرف اسپری سرکه و روغن زیتون

ظرف سرکه و روغن اسپری دار ، ظرفی به ظاهر ساده اما بسیار پر کاربرد است. بسیاری از افراد غذا و یا سالاد خود را با مقداری روغن یا آبلیموی اضافه تر میل می کنند. استفاده از ظرفی مناسب و زیبا برای این منظور، جلوه زیباتری به میز غذا خواهد داد. ظرف روغن اسپری دار، با طراحی بسیار زیبا از جنس اکرولیک و استیل تولید شده است. این مدل ظرف روغن دهانه باریک و شکیل دارد به جهت سهولت پر کردن، قیف کوچکی نیز به همراه آن ارائه می شود. ظرف روغن اسپری دار قابل استفاده و اسپری برای روغن زیتون ، سرکه ، آبلیمو و سایر مایعات می باشد.


طراحی هوشمندانه پاشش روغن یا سرکه به وسیله اسپری برای جلوگیری از اسراف و استفاده بی رویه بوده و به شما امکان طعم دار کردن سالاد ، ماهی ، کباب و . را به راحتی فراهم میکند.این ظرف شکیل  برای بخشیدن ظاهری زیبا به آشپزخانه و میز غذای شما طراحی شده است.


برای پس از کلیک روی دکمه کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 38,000  تومان  پستی


ظرف اسپری سرکه و روغن زیتون

 

ظرف سرکه و روغن اسپری دار ، ظرفی به ظاهر ساده اما بسیار پر کاربرد است. بسیاری از افراد غذا و یا سالاد خود را با مقداری روغن یا آبلیموی اضافه تر میل می کنند. استفاده از ظرفی مناسب و زیبا برای این منظور، جلوه زیباتری به میز غذا خواهد داد. ظرف روغن اسپری دار، با طراحی بسیار زیبا از جنس اکرولیک و استیل تولید شده است. این مدل ظرف روغن دهانه باریک و شکیل دارد به جهت سهولت پر کردن، قیف کوچکی نیز به همراه آن ارائه می شود. ظرف روغن اسپری دار قابل استفاده و اسپری برای روغن زیتون ، سرکه ، آبلیمو و سایر مایعات می باشد.

 

طراحی هوشمندانه ی پاشش روغن یا سرکه به وسیله ی اسپری برای جلوگیری از اصراف و استفاده ی بی رویه بوده و به شما امکان طعم دار کردن سالاد ، ماهی ، کباب و . را به راحتی فراهم میکند.این ظرف شکیل  برای بخشیدن ظاهری زیبا به آشپزخانه و میز غذای شما طراحی شده است.

 

مشخصات محصول:

 

جنس بدنه اکرلیک
جنس درب استیل کروم
ابعاد (سانتی متر) قطر ۷ و ارتفاع ۲۰.۵
گنجایش (میلی لیتر) ۱۸۰
قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی ندارد

سایر

دارای قیف کوچک جهت سهولت پر کردن 

قیمت این محصول 38000 تومان

 


قیمت : 38,000  تومان
 پستی

 


گاه اینترنتی لاوان شاپ روغن ,اسپری ,سرکه ,استفاده ,طراحی ,زیبا ,روغن اسپری ,روغن زیتون ,اسپری برای ,اسپری سرکه ,پاشش روغن ,راحتی فراهم میکند ,روغن دهانه باریک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تحلیل های بازار سهام ، شنیده ، تکنیکال ، خبر ، سیگنال کتابخانه عمومی شهید مطهری کرمانشاه دانلود رایگان فیلم و سریال بازاریاب فضای مجازی فیزیک و زیست کنکور تجربی - جمع بندی کنکور نقد و بررسی فیلم و سریال